2013-04-08
Max nominerad för bästa upplevda service
Max är ett av tre nominerade företag till utmärkelsen
ServiceScore® 2013 i klassen Restaurang. I den årliga mätningen är det svenska
folket som betygsätter företag och myndigheter när det gäller hur de ger service.
Vinnaren koras den 10 april.
–
Att bli nominerad när det är svenska folket som röstar
känns extra roligt. Vårt mål är att skapa den bästa helhetsupplevelsen för våra
gäster. Då räcker det inte med att bara servera goda hamburgare, att hela tiden
ha gästen i fokus är otroligt viktigt, säger Christoffer Bergfors, vice vd
på Max Hamburgerrestauranger.
Om undersökningen
Mätningen genomförs med hjälp av ett riksrepresentativt
urval via Cint (webbpaneler med över 400 000 panelister). I år har totalt 17
branscher kartlagts och ServiceScore® utnämningarna bygger på över 2000 svenska
konsumenters svar på hur olika företag ger dem service och vilka företag som de
anser har gett dem service över eller klart över deras förväntningar.
Svaren visar även att det finns stora skillnader mellan de
olika branscherna och när det gäller Hotell och Restaurang så menar svenska
folket att de får en hög servicenivå jämfört med andra branscher.
För mer information om Servicescore se http://servicescore.se/
För mer information kontakta:
Cecilia Lago
Albright, presskontakt
cecilia.lago-albright@max.se
Tfn: 070-7431345
Information om företaget: Max Burgers AB
Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk