2013-03-06
Interflora.se utmanar svenska hobbyfotografer med nya fotoapplikationen Foap Mission
När svenska
företaget Foap nu lanserar Foap Mission, ett socialt verktyg för privatpersoner
att tolka olika fotouppdrag, är Interflora.se ett av fem varumärken som är med
från start. Som tema för sitt ”mission” – sitt fotouppdrag – har Interflora
valt ”I glädje och sorg”, något som väl representerar företagets
produktsortiment.
-
Det ska bli spännande att se vad detta ger för utslag och hur
användarna tolkar temat, säger Martin Smeding, Online Manager på Interflora AB.
Bland
alla inkomna bidrag kommer Interfloras webbteam utse en vinnare som belönas med
750 dollar, vilket motsvarar närmare 4800 kronor. Uppladdning av bilder sker helt och hållet på
Foaps plattform, och enligt Foaps användarvillkor.
Interflora.se:s
första Foap Mission pågår under fyra veckor.
Mer
information om Foap: www.foap.com
Information om företaget: Interflora AB
Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk