2013-03-06

Interflora.se utmanar svenska hobbyfotografer med nya fotoapplikationen Foap Mission

När svenska företaget Foap nu lanserar Foap Mission, ett socialt verktyg för privatpersoner att tolka olika fotouppdrag, är Interflora.se ett av fem varumärken som är med från start. Som tema för sitt ”mission” – sitt fotouppdrag – har Interflora valt ”I glädje och sorg”, något som väl representerar företagets produktsortiment.

-  Det ska bli spännande att se vad detta ger för utslag och hur användarna tolkar temat, säger Martin Smeding, Online Manager på Interflora AB.

Bland alla inkomna bidrag kommer Interfloras webbteam utse en vinnare som belönas med 750 dollar, vilket motsvarar närmare 4800 kronor.  Uppladdning av bilder sker helt och hållet på Foaps plattform, och enligt Foaps användarvillkor.

Interflora.se:s första Foap Mission pågår under fyra veckor.

Mer information om Foap: www.foap.com


Information om företaget: Interflora AB

Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk