2015-03-02
¿Interrolls nya kundsatsning ”Rolling On Interroll” vill vässa företagens kunskaper om kvalitet
Interroll lanserar nu sitt nya kundprogram ”Rolling On Interroll”. Tillsammans med partner, systemintegratörer och OEM-tillverkare vill man öka kundernas medvetenhet om hur viktigt det är att satsa på högkvalitativa nyckelkomponenter i maskinparker och anläggningar.
Medelstora anläggningar och maskintillverkande företag kämpar många gånger med ständigt växande konkurrens och kortare leveranstider. Det innebär att verksamheten står och faller med att man kan lita på leveranser och produkternas kvalitet – en kvalitetsstämpel man nu får i den nya satsningen ”Rolling On Interroll”.
Varje enskild komponent är naturligtvis viktig för att en maskin ska fungera. Men vissa nyckelkomponenter är speciellt viktiga som t.ex. rollers och drives. Att en trummotor fungerar är exempelvis helt avgörande för att en köttprocessmaskin ska leverera kvalitet även om den bara är en liten del av själva anläggningen.
Programmet ”Rolling On Interroll” har tagits fram för att hjälpa Interrolls kunder att få ut det mesta av sina system. Interroll vill att fler ska få upp ögonen för hur stor skillnad det kan göra för en anläggning att satsa på högkvalitetskomponenter och ha en bra partner som rådgivare.
Satsningen lyfter också fram Interrolls affärsmodell som neutral leverantör av nyckelprodukter för intern logistik med hjälp av öppna plattformar. Samtidigt som man är en stark partner för anläggningar och maskintillverkande företag över hela världen.
– Många av våra kunder har i åratal och till och med decennier litat på vår produktkvalitet. Med programmet ”Rolling on Interroll” vill vi nu dela med oss i ännu högre utsträckning av vårt kunnande. Kunderna kommer att kunna gå utbildningar, delta i arbetsgrupper tillsammans med våra produktchefer och ta del av erbjudanden från våra andra lojalitetsprogram. Programmet är öppet för alla kunder, men vi vet att det finns ett extra stort intresse där våra produkter är verksamhetskritiska, berättar Jens Karolyi, Vice President of Corporate Marketing på Interroll.
Mer information om det nya kundprogrammet finns på www.interroll.com/rolling-on-interroll.
Information om företaget: Interroll Nordic A/S Danmark Filial
Nyheten presenteras i samarbete med MyNewsdesk